Pazartesi, Şubat 11, 2008

MUTLU SONLU BiR ÖYKÜ ;-) KAYBOLAN ELSA BULUNDU

BU RESiMLERDEKi GÜZEL KIZ SABAH BiR ARKADAŞIMIN ANKARA-ÇANKAYA'DAKi EViNE GiRMiŞ PENCEREDEN.
AÇ iMiŞ, YEMEK YEMiŞ iŞTAHLA...

TABiii BANA TELEFON EDiLDi, TASMALI VE EV KEDiSi OLDUĞU SÖYLENDi, KOŞA KOŞA GiTTiM, HATTA EViNi BULANA KADAR KALMASI iÇiN BASTET VETERiNERLiĞE RiCA ETTiM, MiSAFiR EDECEKLERDi, BEN iLAN DAĞITIP ÇEVREDE AiLESiNi ARARKEN...

GiTTiM BAKTIM TASMASINDA iSMi VAR, "ELSA", ARKASINDA DA MiNiCiK YAZILARLA DA OLSA TEL. NUMARALARI. CÜZDANIMDA TAŞIDIĞIM BÜYÜTEÇ SAYESiNDE ZAR ZOR OKUYUP CEP TEL.UNDAN ANNESi EYLEM'E ULAŞTIK.

BU ARADA DOYMUŞ KARNI VE BiR EVE GiRMENiN MUTLULUĞUYLA GORLAMAYA BAŞLADI... GÖBEKLER AÇTI....

HiKAYESi ŞÖYLEYMiS; TAAA ÖVEÇ'LERDEKi EViNDEN 10 GÜN ÖNCE GELEN MiSAFiRiN AKŞAM VAKTi AÇTIĞI CAMDAN KAÇMIŞ. TAHMiNEN HENÜZ 1 AY ÖNCE TAŞINDIKLARI ESAT'TAKi ESKi EVLERiNE DOĞRU YOLA ÇIKMIŞ. ORDA GÜNDE 1 SAAT KADAR GEZER EVE GELiRMiS. YENi EViNDE HiÇ ÇIKARMIYORLARMIS...

KAYBOLDUGUNDAN BERi TÜM AiLE VE DiĞER KEDiLERi AYŞEGÜL ÜZÜNTÜDEN MAHVOLMUŞLAR...

KAVUŞMA MUTLULUKLARINI SiZE KELiMELERLE ANLATAMAM... GÜZEL ANNESi iLE NASIL KUCAKLAŞTILAR... O NE GÜZEL BiR ANDI... BEN SALYA SÜMÜK HALA AĞLIYORUM DESEM ;-) TELEFONLA TÜM AiLESiNE MÜJDEYi VERiRKEN KUCAĞINDA KIZI ONU ÖPÜYORDU... SONRA HUZURLA KOLTUKTA BiR YATIŞI VARDI, GÖRMELiYDiNiZ...

TABii BiZiM YARAMAZ ACCIK ZAYIFLAMIŞ, TAHMiN EDECEĞiNiZ GiBi EPEY DE KiRLENMiŞ...

SiMDi TEL. ETTiM, EViNDE ÇOK MUTLUYMUŞ, ACCIK iTiRAZ ETSE DE YIKANMIŞ PAKLANMIŞ, FAVORi YiYECEĞi PiŞMiŞ YUMURTA SARISINDAN YEMiŞ, KALORiFERiN ÜSTÜNDE DiNLENiYORMUŞ... KiMBiLiR BU SOĞUKLARDA NELER YAŞADI BEBEĞiM... AMA ARTIK GÜVENDE VE GÜZEL AiLESiYLE...

DARISI TÜM DiĞER KAYIP KEDiLERiN BAŞINA....
AMA TABii ESAS iSTEĞiMiZ HİÇ BiR YAVRUNUN KAYBOLMAMASI...

SEVGiLERLE....

ÖNEMLi NOT:
SOKAĞA ÇIKAN YA DA KAÇMA iHTiMALi OLAN TÜM KEDiLERE ÜSTÜNDE TEL. NO.NUZ OLAN BiR TASMA TAKIN MUTLAKA...
BAKIN, NASIL iŞE YARIYOR...
AH ESAS KEŞKE SU DERi ALTINA KONAN CHIP'LER YAYGINLAŞSA...

BENiM iSMiM ELSA, LÜTFEN AiLEMi BULUR MUSUNUZ?


ÇOK AÇTIM, TEŞEKKÜR EDERiM...



OH SICAK BiR EVDEYiM VE KARNIM DOYDU,
BiRAZ TEMiZLENEYiM...










AMAN TANRIM, ANNEMiN SESiNi DUYDUM GALiBA,
HEMEN KAPIYA KOŞAYIM....
ELSA KIZIM, YAVRUM BENiM...
EYLEM ANNEM, CANIM BENiM....

AHH, ÜMiDiMiZi KESMEK ÜZEREYDiK...





DOYA DOYA KUCAKLAYAYIM KIZIMI...



MÜJDELi HABERi VERMEK iÇİN
AiLEMi TELEFONLA ARAYACAĞIM





HEP BU ANI BEKLEMiŞTiM...

ARTIK HUZURLA UYUYABİLİRİM...



HADi KIZIM, EViMiZE GiDELiM...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Gözlerim dolmadı resmen yaşlar süzüldü. Kadın sen ne özelsin ya pisiciklerinden başka bir de Edi'n çook seviyor meleğim benim meleğim.

KEDiKADIN =^..^= dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
KEDiKADIN =^..^= dedi ki...

Canım Eda'm, hislerimiz karşılıklı biliyorsun ;-)

Aymen dedi ki...

Çok duygulandım okurken. Her ne kadar doğal ortamda yaşamları dengede olsada ev hayvanları kaybolduklarında çok çaresiz oluyorlar. Sokaklardaki tehlikelere tamamen yabancılar zavallıcıklar. Tiger bir kaç kez balkondan düşmüştüde o an algılama yeteneğimi kaybetmiştim telaştan. Allah kimsenin başına vermesin.

Adsız dedi ki...

gerçekten mutlu bir son olmuş elsacık evinde huzurlu görünüyor.

KEDiKADIN =^..^= dedi ki...

hep düşünürüm, ailesinden uzak düşünce,
üstelik yanlışlıkla kaybolmuşsa,
-malum bi de atılanlar var maalesef-
o güzel kafacıklarından neler geçer kimbilir...
nasil paniklerler, özlerler...
dileğim hiçbirinin kaybolmaması...