Salı, Nisan 03, 2007

BiZ DÜN CENNET'TEYDiK ;-) BENDEN...

bu sadece tadımlık bi post olabilir ancak......
ne yazsam yetmez...yetemez....
nayır nolamaz........ ;-)

resimleri de yemekten ayıramadım doğrudürüst....
accık alelacele bi post olacak ama tadını alacağınıza eminim....
muhteşem ikili... anne kız...

dün dünyanın en mükemmel insanlarından
sevgili handan demiralp'e misafir olduk...
yami yami yam.......
kedilerini çok yemeyelim diye bizi ilk bi doyurdu hatun...
"bak ülkü kızım resmi çeken abla hafif çatlak,
sizi yiyip bitirecek, benim elimden bişi gelmez, misafir bizde istediğini yer,
benden uyarması...sen kardeşlerine büşüklerine iletirsin...!!!"

sevgili arkadaşım lale kuyucu azak sayesinde keşfettiğim
tirmikizi.blogspot.com
sitesiyle kalbimi çalan bir huri kendisi....

toplam 13 (+ sokaktakiler) nüfusuyla ve kendi inanılmaz varlığıyla bizi huşu içinde bıraktı...

bizi ilk karşılayanlar tamamen kör olmasına rağmen ortalarda mutlu mutlu dolanan köri,
"ben duygularımla bakıyorum dünyaya..."
ve belden asağısı tutmayan umut'du...
"ben çok güzelim..."

umut ön patileriyle heryere taşıyor kendini ve sevgi delisi......
kendini sevdirmek icin kafasını elimize doğru getiriyor.
yere oturdum ve beni yemesini seyrettim......
bacağıma yapışmış, kendini deli gibi sevdiren umut oğlan...

onları ve geri kalanları yedikten sonra esas süperoz için yukarı odaya çıkarıldık...

ve umut'un kız kardeşi ülkü'nün hediyeleriyle karşılaştık....
bir dolap dolusu doyumsuz varlıklar...
sonrası rüya gibiydi.................;-))))))))))))) bu rüya bitmesin istiyommmmm....

gururlu anne ülkü ve bebişleri...

sarman oğlan oralet, tekir beyaz oğlan emrah ve tekir kız ada...

temizlik zamanısı..."yetmedi mi çektiğin, paparazzi kadın mubarek !!!"

"anneeeeeciimmm.... nerdesin, ben acıktımmm???"

"annemizin bacağını yiyom,
memeleri bulamadım..."

"hah burdaymışlar, şap şap şap..."

hobolaaaa...işte böyle atlanır...

öpüşüyolar....

"bu oğlanlar beni yiyo, imdaattt..."

tek kız ada hanım...

oralet ve ada

mazlum bakışlı emrah
(küçük emrah gibin bakıyodu, ben taktım bu ismi!!!)

anne kız takım olmuşlar......
ülkü ve ada...
molekül ve atom...

ayrıntıları sonra...
dilim tutuk su anda ;-)))))))))))))

bebekleri nasıl yediğimizi merak edenlere......
iki avuç dolusu mu...
bi avuç dolusu...
güzellikkkkkkkkkkkkkkkk.......anneleri telaşe, deli kadının elindeki bebeklerini kontrole gelmiş...

ama anlamış deli kadının bebelerine çılgınlar gibin aşık olduğunu...
ve bir anda o da devreye girip...
o da deli kadını öpmeye başlamış...
yavrular arkada sıralarını bekliyolar...
bir anlık boşluktan istifade, anne ekarte edilerek bi bebe hapır hupur yeniyo... accık ucu görüken beyaz patiye dikkat!!!
biraz da deli adam faydalansın...
ooooooooooooooooooooooooooooooo...........
böyle yenir işte......
ve anneanneleri, süper-kedihatun bebelerini kurtarmaya gelir...

"ah bebişlerim, bu deliler sizi yiyip bitirdiler mi,
yazık mı size,
biraz da ben yesem mi??"

evin ilginc başka bi üyesi de masmavi gözleriyle ismini ata'mızdan almış sarışın kemal idi...
böyle gözler gördünüz mü, sorarım size....
fotoşop diil, gerçek.... anca birmanlarda görmüşüzdür bu rengi...
"oğlum benim..."

ahh ahh..
doyamadık hiçbirine.........

hala yüzümde salak salak bi sırıtma var...
insana gençlik, neşe bulaşıyor bu evde....

devamı ve hikayelerine sonra devam etmek istiyorum........
bebeto hariç hepsini resimledim...
yağmur da muhteşem bi varlık...

çekingen calico kumru

evin en kıdemlisi müge

adı vasfiye ;-)

hala bulutlarda gezen........naz

1 yorum:

Nenoni dedi ki...

ne tatlı yavrular öyle,ne sevimli kediler.13 tane çok değil mi?ama çok güzeller yaa