Perşembe, Nisan 12, 2007

Bi TANESi TABITHA KIZIM ANISINA . . .


DİLE KOLAY...TAM 7 YIL GEÇMİŞ TABITHA KIZIM MELEK OLALI...

O HEP BENİMLE, BENİM YANIMDA...

SICAKLIĞIYLA, GÜZELLİĞİYLE


PRENSES ASİLLİĞİYLE

EŞŞİZ VARLIĞIYLA...

bu kalp seni unutur mu

yıllar geçse de üstünden, bu kalp seni unutur mu
kader gibi istemeden, bu kalp seni unutur mu
bir hasretlik yüzün vardı, içinde bir hüzün vardı
söyleyecek sözün vardı, bu kalp seni unutur mu
bu kalp seni unutur mu, kalbim seni unutur mu
anlamı yok tüm sözlerin, sensiz geçen gecelerin
yaşanacak senelerin, bu kalp seni unutur mu
bambaşka bir halin vardı, farketmeden beni sardı
benliğimi benden aldı, bu kalp seni unutur mu
bu kalp seni unutur mu, kalbim seni unutur mu
bana aşkı veren sendin, sonra alıp giden sendin
yollarımız ayrı derdin, bu kalp seni unutur mu
oysa düşlerim başkaydı, birdenbire yarım kaldı
yaşanacak çok şey vardı, bu kalp seni unutur mu
bu kalp seni unutur mu, bu kalp seni unutur mu
her gün akşam yastığımda, üşüyorum yokluğunda
yaşıyorum boşluğunda, bu kalp seni unutur mu
bambaşka bir halin vardı, farketmeden beni sardı
benliğimi benden aldı, bu kalp seni unutur mu
bu kalp seni unutur mu, bu kalp seni unutur mu


ONUNLA YAŞADIĞIM 12.5 YIL BİR ÖMRE BEDEL...

2 yorum:

etki alanı dedi ki...

Sıcacık resimler.
Evdeki huzurunuzu görmemek mümkün değil.Ne güzel kedileriniz var.
Tabıtha'nın unutulmayacak bir asaleti var duruşlarında.Derin bir sevgi.....
Sizi kutluyorum.
Tütü

etki alanı dedi ki...

Ben de sizinle görüşmek isterim.ortak düşüncelerde olduğum insanlarla sohbet etmek keyif verir.
Teşekkür ederim Nazlı Hanım.
ermantulay-ZF4@hotmail.com