Cuma, Kasım 21, 2008

GÜMÜŞ KARDEŞiMi BABAMIZIN YANINA UĞURLADIK :(

GÜMÜŞÜMLE...

Gümüş annemizle...

Gümüş benimle yani ablasıyla...

Gümüş babamızla...

Pespeşe acılar yaşamaya devam ediyoruz...

Babasının-Babamın kaybından 3 hafta sonra sevgili kardesim Gümüş 17.5 yaşında melek oldu... Babasının hasretine dayanamadı :(

Yılbaşındaki ameliyatından sonra belden aşağısı tutmadan sürüne sürüne de olsa yaşam savaşı verdi yavrucak. Ailesinin sevgisiyle yaşama tutundu 11 ay boyunca ama bir yere kadarmış işte...

Bastet veteriner klinik'den Arzu ablası da çok uğraştı, her türlü fizik tedavileri denedi... Ama olmadı... Babasının rüyasında gördüğü gibi yürüyemedi Gümüşümüz...

Yalova'da ve Ankara'da çektiğim resimleri bize hatıra kaldı. Ağlaya ağlaya da olsa bunları bulabildim sizlerle paylaşmak için...

Hayat böyle birşey işte... Birgün varız, öbür gün yokuz... Önemli olan yaşarken her anımızın, sevdiklerimizin, sağlığımızın kıymetini bilebilmek...

Sevgili Babam ve Gümüş artık kalplerimizde yaşayacaklar..........................................
Bu bir veda değil biliyorum........................
Birgün yine hep birlikte olacağız.................. 
Bir şekilde... Bir yerde..............................















8 yorum:

Birsen Şahin dedi ki...

Sevgiki Kedikadın,

Prenses ve ben sana taziyelerimizi can-ı gönülden iletiyoruz ve acını paylaşıyoruz. Yoktuk Bursa'da, yazlıktaydık, Pelitköy'de; ondan geç kaldık taziyeye. Kusurumuza bakma lütfen.

Allah sabır versin sana ve aile üyelerine. Gidenlerin mekanı cennet olsun.

Birsen Şahin dedi ki...

Sevgili Kedikadın ve aile üyeleri,,Prenses ve ben sizlere taziyelerimizi iletiyoruz. Yoktuk Bursa'da, yazlıktaydık Pelitköy'de; ondandır gecikmişliğimiz. Kusurumuza bakma lütfen.

Allah sabır versin sana ve aile üyelerine. Gidenlerin mekanı cennet olsun.

Boncukçu dedi ki...

Babamı kaybettiğimizde en anlamlı söz Sevgili Oya'dan gelmişti, aynı dileği tekrarlamaktan başka şey gelmiyor aklıma: Sabrınız acınız kadar büyük olsun.
Sevgiyle

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

17,5 sene, uzun ve güzel bir ömrü olmuş gümüşünüzün. başınız sağolsun, bence çok sevildiklerini bilen kediler mutsuz ölmez:)
babanız için de ayrıca çok üzüldüm, başınız sağ, mekanı cennet olsun...

Adsız dedi ki...

Ohhh Gümüş !!! Pozlarına bayıldım... Ben de beklerim :)

KEDiKADIN =^..^= dedi ki...

sevgili babamı ve gümüşümü çok özlüyorum... hep kalbimde yaşayacaklar...
güzel yorumlarınız için teşekkürler...

Adsız dedi ki...

merhaba basiniz sagolsun hem babaniz hemde gumuscuk icin.Bende gecen hafta cok sevdigim kuzucugum Ping i kedilerde gorulen FIP hastaliginda kaybettim.Acinizi anlayabiliyorum.Ama gumus cok iyi bir hayat yasamis ne mutlu onaki tam 17.5 yil cok mutlu bir ailesi olmus.Benim kuzucugum ise sadece 1.5 yasindaydi.Daha yasayacak keske 15 yili daha olsaydi.onsuzluk hem bana hemde kardesi pong a cok cok zor geliyor.Her kayip herzaman aci dolu.Allah hepimize sabir versin.

Esra

TheTurk dedi ki...

2 kere başınız sağolsun
Deşmek istemezdim ama yeni gördüm..