Perşembe, Ekim 30, 2008

SEVGiLi BABAMI CENNETE UGURLADIK :-(


SEVGiLi BABAMIZ "S. ADNAN TAŞPINAR"I 30 EKiM GÜNÜ GEÇiRDiĞi ANi BiR RAHATSIZLIK SONUCU KAYBETTiK. HEPiMiZ ÇOK ŞAŞKIN VE ÜZGÜNÜZ.

3 KASIM PAZARTESi GÜNÜ SABAH 10.00'DA YILLARCA DEKANLIĞINI YAPTIĞI, KURUCULARINDAN OLDUĞU ODTÜ MiMARLIK FAKÜLTESiNDE YAPILACAK BiR ANMA TÖRENiNDEN SONRA ÖĞLE NAMAZINI TAKiBEN KOCATEPE CAMii'NDE KILINACAK CENAZE NAMAZINDAN SONRA CEBECi ASRi MEZARLIĞINDA TOPRAĞA VERiLECEKTiR.

BU ACI GÜNLERiMDE YANIMDA OLAN, ARAYAN, YAZILI SÖZLÜ MESAJLAR YOLLAYAN TÜM YAKINLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERiM...

HAYATIMDA YAZDIĞIM EN ZOR YAZI BU OLDU AMA KUVVETLi OLMAK DURUMUNDAYIM...

BABACIĞIM HUZUR iÇiNDE YAT, SENi ÇOK SEViYORUZ...

NAZLI TAŞPINAR

7 yorum:

öykü dedi ki...

Bazen acılar çok büyük tasınmaz bır yuktur..
Ama böyle bir babanın kızı olarak dogmak ayrıcalık..
ne mutlu ..
Tanrı ona rahmet , sızlere de sabırlar versın..

cicibici bişeyler dedi ki...

Allah sabır versin,Çok zor ne denir bilmiyorum ama sabır diliyorum.

Adsız dedi ki...

Başınız saolsun , diyecek söz bulamıyorum Allah geride kalanlara sağlık ve sabır versin
sevgiler

Aymen dedi ki...

Nazlıcığım, çok geç oldu ama okuyunca çok üzüldüm. Allah rahmet etsin, mekanı cennet olsun inş. "Hayvan sevgisi cennete girmeye vesiledir" hadisi aklıma geldi. Hayvan sevginiz ailecek takdire şayan. Baban bu hassasiyete sahip nadir insanlardandı buradan gördüğüm kadarıyla. Acın hafiflemez biliyorum ama bir iki kelam etmek istedim. Dünya malesef bir misafirhane asli mekanımıza hepimiz er geç göçüp gideceğiz. Ölümün bir terhis teskeresi olması ve ebedi mekanda buluşmak düşüncesi kalplere su serpiyor. Tekrar başın sağolsun.

Adsız dedi ki...

Allah rahmet eylesin başınız sağolsun... gümüş de onun yanında koşuyordur şimdi inşallah...

Berrin

KEDiKADIN =^..^= dedi ki...

elbet birgün sevdiklerimizle biryerlerde buluşacağız...
babam hep yanımda benimle...
yorumlarınız için teşekkürler...

Adsız dedi ki...

canım başın sağolsun çok duygulandım sanırım 6 gün arayla ankara''da babalarımızı kaybetmişiz..acım seninki gibi sonsuz...sevgiler..nilss