Perşembe, Ağustos 28, 2008

DÜNYA TATLISI TATLIM KIZ

Bu kız geçenlerde Ankara Bastet Vet Kliniğine yuva bulması için pattadanak bırakıldı. Bir aile çocukları için minicikken almış ama -klasik hikaye- bakamamışlar, 1 hafta bile geçmeden hemen pes etmişler tuvalet terbiyesi bile vermeye çalışmadan!!!
Hayatımda gördüğüm en tatlı varlıklardan biri... Acaip sevgi dolu, komik, akıllı, hareketli ve cilveli bir kız...
Saniye durmaması yüzünden doğru dürüst resim çekmem mümkün olmadı. Bunlar arada becerebildiklerimden seçmeceler... Mecburen kucakta çektim ilk resimlerini, sonradan da biraz yoruldu gibi oldu da öyle tek başına resimlerini çekebildim...
Her daim oyun oynayan bir küçük maymun... Arka patilerinin üstünde zıplayarak kucak isteyen bir güzellik... Bizim kediler kabul etse hemen alacaktık, çok bağlandık bu simsiyah varlığa...
Biz alamasak da çok iyi bir ev buldu neyse bebeğimiz... Tuvalet terbiyesini de almak üzere olduğunu söylediler. Malum bebiş köpişlerde bu bir problem ve ailelerin acele pes etmeleri için çok duyulan bir sebep malumunuz.

Tüm bebeklere mutluluk saçacakları yuvalar, tüm evlere mutluluk kaynağı 4 patili evlatlar dileklerimizle...
















4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne kadar da masum bakıyor canım benim.

Nenoni dedi ki...

aman da aman,oyoyoyoy ne tatlı bir köpiş bu böyle.

Adsız dedi ki...

çok tatlı çok.. kendi gibi talihi de güzel olur inşallah.. bu arada gümüş nasıl? diğer kediler ne yapıyor, bayağı ara verdiniz günlüğünüze.. ben sokakta baktığım kedimi kısırlaştırdım yavrusu da sahiplendirildi vicdanım o kadar rahatladı ki sormayın..

Berrin

Boncukçu dedi ki...

Çok sevindim yuvalanmasına.
Gerçekten köpek yavrularını bu konuda eğitmek gerekiyor ama buncacık emek vermeden de bu güzelliğe sahip olunmamamlı zaten.