Cuma, Ağustos 08, 2008

08.08.08 BASTET'DE SÜPEROZ DOĞUMGÜNÜ PARTİMDEN

Bana Bastet Klinik'de gerçekten tam anlamıyla süperoz olduğum bir doğumgünüsü yaşatan, inanılmaz bir gizlilikle organizasyonu beceren başta Canip, Nurcan, Arzu olmak üzere, sevgili arkadaşlarım Elif-Ümit, Sevda-Murat, Ali, Aynil-Mert, Gamze, Meltem'e ve 6.5'uncu kedilerim Duman ve Karma'ya, ayrıca gelmek isteyip de gelemeyen dostlarıma binlerce kez 'tenk yu'larımı şeettiririm...




























































5 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne güzel iyi ki doğdunuz çok mutlu oldum sizin için..

Berrin

mermaid dedi ki...

iyi ki doğduun kedi kadın:)

Nenoni dedi ki...

iyi ki doğdun,mutlu yıllar.

Boncukçu dedi ki...

KEDİLERİN VE SEVDİKLERİMLE NİCE YILLARA,
bU ARADA, ONLAR BUÇUK OLMAKTAN ÇIKMIŞLAR SANKİM:)

Adsız dedi ki...

Canım benim maillerime yeni bakıyorum bazılarını atmışsın bana da ne kadar şeker olmuşsun yerim seni ya :) Nice senelere taş gibisin valla maşallah tü tüüüü