Pazar, Haziran 29, 2008

MAPHUSHANE GÜLÜ BANDiT OĞLAN...

Canitomun kafesten çıkmasına az kaldı. Tam anlamıyla çile dolduruyor garibim... O ünlü küçük Buda oturuşuyla leğende oturması görülmeye değer. Resimlerde çekebildiklerim mevcut...

Eğer Oğuz abisi iyileşmesini yeterli görüp salı günü dikişlerini alırsa, iyice bi banyo yapacak, evinde serbest gezme özgürlüğüne kavuşacak gerçi ama idrar torbasındaki taşlar için ameliyat kararı verilirse -ki verilecek gibi gözüküyor :( - tekrar VTM'ye yatacak kuzucum... Bu sefer bir gece orada kalıp evine kavuşacak... Daha zahmetsiz bir ameliyat ama sonuçta ameliyat işte...

Ah keşke 2. ameliyat gerekmeden kendi atabilse o taşları...





























































3 yorum:

hamdivehusnucan dedi ki...

siz harika bir insansınız kimsiniz nesiniz bilmiyorum ama bukar çok kedi ve fottografı olan biri şahane biri olmalı fotograflara saatlece bakabilirim:)iyiki sizi bulmuş oldum.zehra ;gülün,hüsnünün annesi;haydarın,kezbanın,kardelenin zeytinin anneanne ve babaannesi:))selamlarrr.

öykü dedi ki...

Tesaduf rastladım blogunuza..
Ben de bı kedı severım. nerde gorursem goreyım elımden geldıgınce kedı kopek ayırmadan korumaya beslemeye veya yaralandıgında yardım etmeye calısan bı ınsanım.
Evımde kedım var ve o benım kızım gıbı.. o kadar guzeller kı.. ben bu guzellıklerı farkedemeyen ınsanlar adına cok uzuluyorum . Acıkcası cok sey kaybettıklerını dusunuyorum..
Sızın blogunuzda kedı resımlerını gorunce hele bazıları ah tanrım ! orda olsam sunu bı kucaklasam dıye aklım gıttı:)
Bır de cok cok sevındım. Benım gıbı cok seven bı ınsanla yolum kesıstıgı ıcın.. O guzel yuregınızın karsılıgını bulun daıma

sevgılerımle.

öykü dedi ki...

Bır de ızın verırsenız..
Sızın adresınızı blog sayfama eklemek ıstıyorum.. Bu guzellıklerı olabıldıgınce cok ınsan görmelı..