Çarşamba, Ocak 16, 2008

GÜMÜŞ VTM'DE BESLENiRKEN...

Biz bugün Gümüş kuzumuzu aldık, VTM'ye gittik... Evde sadece su ve az biraz süt içtigi icin beslenmesi, gerekirse serum verilmesi için... İlk gittiğimizde halsizdi, kafasını zor kaldırıyordu. Gözleri devamlı silinmesine rağmen çapak içindeydi...

İlk once Vet. hekim Ateş abisi ilgilendi, muayene etti, bacak reflekslerini daha iyi buldu... Meğer ateşi varmış... Yememesi, çapakları, fazladan halsizliği muhtemelen bundanmış... Hemen duruma el koydu. Ne ilaçlar verilmesi gerektiğini söyledi. Bu sefer Vet. hekim Alper abisi geldi, antibiyotik ve B vitamini yapıldı. Sonra seruma bağlandı... Babasının eline çenesini dayadı, huzurla yattı.... Serumu aldiıkça sanki gitgide kendine gelir gibi oldu...

Bi de bonus olarak Feri ablası ziyaretine geldi... Zertop ve Squeaky kardeşlerinden gorgorlar getirdi...

Arkasından Vet. hekim Oğuz abisi geldi, bizim kuzunun gücü yerine geldi ya, abisine accık kısladı pısladı bile muayene ederken bacaklarını ;-)

2.5 saat sonra serum bittikten sonra şırınga ile a/d mama verildi... Accık etrafı batırsak da epey yedirmeyi başardım. Su da içirdim...

Biz oradan ayrılırken daha canlı bakıyordu, kırmızı battaniyesi altında kafasını kaldırmış bana poz veriyordu...

Yarın antibiyotik için ve gerekirse tekrar serum için ordayız. Evde de a/d mama verilmeye devam edilecek... Umarım yer de seruma gerek kalmaz...

Akşam kalmasını istemedik.
Tüm serum boyunca başında bekledik...
Aldık evine getirdik....
Evinde ailesiyle daha mutlu, elele-patipatiye oturuyorlar, yatıyorlar malum...

Şaka maka 1 hafta oldu son ameliyatını olalı...

Dikiş yerleri de iyi iyileşiyor...
Geriye ateşinin düşmesi, yiyerek kuvvetlenmesi ve hareket etmeye çalışması kalıyor......

gözlerde çapaklar...
Ateş abimiz reflekslerimize bakıyor


sırtımız da pek seksi ;-)
seruma bağlandık...



baba, elini koy, çenemi dayıycem...
Alper abimiz...

Oğuz abim benim...

canlanmaya başladık...

Ben bu Feri ablayı çok sevdim...
Bak ablacım kafamı kaldırabiliyorum ;-)
Babam da giyindi, hadi evimize gidelim...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba..sayfanizi bir arkadasim sayesinde kesfettim..inanin gozyaslari icerisinde inceledim.. ne guzel dostlarsiniz. keske sizler gibi guzel insanlar artsa ulkemde ama ne yazikki bu bir hayal gibi geliyor.. bende cok guzel oglus anneisiyim oglusumuzun adi sakir gizmo.biz onu hic bir zaman kedi olarak gormuyoruz.onsuz hayat cok bos geliyor:). umarim guzel GUMUS biran once sagligina kavusur. dualarimiz sizinle.