Pazar, Ekim 07, 2007

SHEBA KIZIMIN SARGISI ÇIKTI...

EFENİM, SHEBA KIZINIZ OLARAK
TRİPOD NALAN'LIĞIMI PEK DE GÜZEL İDARE EDİYORDUM...
ORAYA BURAYA TIRMANIYOR, KENDİMİ TEMİZLİYOR, HER TÜRLÜ SEKSİ POZLAR VERİP ANNESİMİN BAŞ MODELİ OLMAYA DEVAM EDİYORDUM...

VEE... TABİİ ARTIKIN KALIN SARGIMISIN ÇIKMA ZAMANI GELDİ...

ATEŞ ABİMİS ŞEHİR DIŞINDA OLDUĞUNDAN SEDA APLAMIS ÖZENLE SARGILARIMISI AÇTI, BİSİ ÖPTÜ KOKLADI...
NE OLUR NE OLMAZ, MİMLİYİM MALUM, TEKRAR NEFES ALAN BİR BANTLA YARAMIS KAPATILDI...
Bİ DE KENDİMİSİ TEMİZLERKEN DİKİŞLERİ DE ALMAYAYIM DEYU KAFAMISA HUNİMİS GEÇİRİLDİ...
HUNİ-ÇİBA DİYE DE İSİM TAKILDI, ÇOK EĞLENCELİ BULDU ANNEMLER YENİ HALİMİ...

BÖYLE DE İDARE ETMEYİ ÇABUK ÖĞRENDİM.
PEYNİRLER AĞZIMA VERİLDİĞİNDEN DAHA DA BİR İHTİMAM GÖRDÜM...

AMA SONRADAN BAKTIM AZ BİRAZ EĞİLİNCE SARGIYA VE YARAMA YETİŞEBİLİYORUM...
ÇAKTIRMADAN SARGIMI ÇÖZDÜM AMA ANINDA ANNEME YAKALANDIM!!!

CEZA OLARAKTANA AKŞAM HEMEN VTM'DEKİ NÖBETÇİ VET KEMAL ABİME GÖTÜRÜLDÜM,
DAHA BÜYÜK BOY YAKALIK VE TEKRAR SARGILANMAYLA EVİME MUTSUZ OLARAKTANA DÖNDÜM...
BUNUNLA İDARE EDEMİYORUM, ÇOK BÜYÜK, ÇARŞAMBAYA KADAR AİLECEK NASIL DAYANACAĞIZ BİLMİYORUM...

YENİ HALİMLE RESMİM YOK DAHA... GÖRÜNCE SİZ DE HAK VERECEKSİNİZ...

işte kalın sargımla gündelik hayatımdan resimler....















Seda apla beni mıncıklarken....



işte seksi bacağım...

gördüğünüs gibi şişman diil, tüylüyüm, 
bi ağda sonucu ipincecik bacaklarım ortaya çıkıverdi...

işte tekrar paketlendim ve hunilendim...

bi de kalpli imza ile iş tamam...

bak annecim sol tarafıma da yatabiliyorum artık...

kafamı da kaldırabiliyorum anne bak....

çanak anten dedikleri böyle bişi mi?

hangi kanalları alabiliyorumdur sizce?

animal planet tercihimdir...

sabah güneşlenmesine buyrun....

şunu çıkarsak kafamdan?

ayol hiç hareket yok bunlarda...

çıkarmayacaklar korkarım...

şirin şirin pozlar vereyim belki işe yarar...

lütfen çıkaralım desem kibarca?

tık yok....

yok çıkarmayacaklar bunlar...

e pes walla.....

son bi deneme bakışı, 8 no.lu haşin bakışımla bi süziiim anamı....

o kadar konuştum, söylendim, sonra baktım ümit yok  bari uyuyakalayım...

3 yorum:

yass dedi ki...

shebaa yapılır mı kızım sana bu.. bı de delıymıssın gıbı ne oyle hunıler falan.. ben anlamam sen napar ne eder o hunıden kurtulursun.. veterıner ablanın kucagında nası tatlı gorunuyosun oyle.. ayrıyetten poponu ısırırım senın:P

KEDiKADIN =^..^= dedi ki...

aplası merak etme, beceriyo walla....
kaç kez yakalığının hem küçüğünü hem büyüğünü çıkardı kafasından.
dikişlerini azimle sökmeye çabalıyor.
hayırlısıyla şu haftayı bi atlatsak !!!

yass dedi ki...

ehuha ısallah:) ya ısallah kızmıosunuz ama ben resımlere baktıkca gulesım gelıyo.. oyle sınırlı bı ıfade ama maymuna donmus bı kedı:) sankı nerden basımıza geldı bu ıs dermıs gıbı