Çarşamba, Ekim 03, 2007

SEVGİLİ HANDAN DEMİRALP'LERDE

Hani derler ya CENNETE DÜŞTÜM diye...
İşte biz CENNET'teydik, sıcak bir Ankara eylülünde sevgili Handan'ımıza konuk olduk...
Aslında bunun 4 gün öncesinde yine uğramıştık ziyaretine, hemi de Sheba'mızla, ama fotoğraf makinem yanımda olmadığı içün o kadar hayıflanmıştım ki, pazar günkü tekrar ziyaretimizde bunun öcünü fazlasıyla aldım. İşin cılkını çıkarana kadar fotoğraf çektim... Bunlar aradan seçmeceler...

Evin her üyesine ayrı bi aşığım, hangi birini size anlatsam bilemiyorum. En sağlamı siz her zamanki gibi
http://tirmikizi.blogspot.com/ 
adresinden Handan'ımızı ve yaşamını takip edin...

Evin en afacanı köpişimiz yaşlı suratlımız bebek Ares
ve onun yaramazlıklarıyla yorulan kediler;
arka bacakları tutmayan ama kıpır kıpır ortalarda dolanan kıymetlim Umut,
kızkardeşi, baharda anne olan Ülkü,
iki gözü görmese de her daim mutlu Köri,
isim annesi olduğum Emrah,
en tombili ve güzel suratlımız Yağmur,
tupturuncu Oralet,
keskin mavi gözleriyle Kemal,
ve tam bir Heil Hitler, ciddi bakışlı Führer
ve diğerleri.....

Ares oyun oynayacağım diye o kadar yoruyor ki buncağızları, hepsi bahçe tellerini bi şekilde açıp firar edip yan bahçelerde uyuyorlar... Bu yüzden hepsini resimleyemedim... Artık bunlarla idare edin bakalım ;-)


DARISI HEP BÖYLE GÜNLERE...HEP BİRLİKTE...

Şahane bi kahvaltı bizi bekliyordu...

Ağzı kulaklarda bi BEN...

Handan'ımla...

Bu resim çekilirken usulca yanağışına eğildim, beni Ares zannetmiş, bu poz "Allah Allah nasıl yanağıma kadar çıktı bizim oğlan" derkene ben olduğumu farkedince ki kahkahası...

Umut Oğlanım ben...
 
Acıların çocuğu bakışımla benim, Emrah...

Köri Kız benim adım...

Adolph da kim oluyo" en hakiki Führer benim...

Ben ciddi bakarım !!!

Acıların çocuğusu Emrah benim kadar küsel olsa daha ne ister...

Annemi seviyorum...

Ben de Ares oğlumu çok seviyorum...

Abiyle dans ediyom...

Nooluyo orda? Ares gene mi yaramazlık yapıyoo??

Yorulmadım, ama  abi göya bana oturmayı öğretiyo... Fırsattan istifade dinleniyom... O da memnun öğrettim sanıyo...

Güneşlenen bi huri Köri karşınızda...

Annem benim... Canım benim...

Anne ya beni de sev....

Apla...beni de çek...

Şimdi de oturmayi öğrendim ya göya, pati veriyomuş gibi yapıyom...

Gözlerim bir içim suuu....

"Yağmur'um ya" diyip fotolarımı çeken şu aplaya bi poz veriimm...

Bir de hafif profil veriimmm...
.
Ay mest oldum, patilerimi yere koyamıyom...

Yorulmuyom naapiimmm...

Yatmadım ki.... Mahsuscuktan poz veriyom...

Benim adım KEMAL ise gözlerimi göstertmiycam...

Viledalayayım mı abula?

Sepet sepet güzellik, Umuttur adım... Vaa mı benim gibisi....

Bi de yakın plan poz veriyom...

Çok çektin be apla...

Tamam bu son... Bi boy foto veriyom...

Kedi tezgaha çıkmaz mı? Çıkar ayol... Pöh kim demiş bunu???

ARES GELiYO... BÜYÜYEYiM... MOHİKAN YAPAYIM...

Oynamaycam işte bay köpek....

Ben de eve girer otururum, KÜSTÜM...

Vaa mı Oralet isteyen?

İçme beni apla...

Ben o kadar usluyum ki...

Bak hala oturuyom... hatta yatiyom gibi yapıyom...

Yakın plan poz veriimm...

Uyumaycam işte...

Rüya görüyom çaktırma...

Ay annem geldi bi gıdı veriimm...

Ne de güzel öper benim annem... Ahhhhhhh.........

Ay sevindirik oldum...mest oldum....

Hala şu foto çeken apla gitmedi mi yaw?

Tüm karizmam çizildi... Ben kucağa alınacak kedi miydim yaw?

Peki az biraz poz daha veriimm... Bu da ben yatarkene...

Göbök detayı veriyom...

Surat detayı... ve artık son walla bu sefer bitti, uyuycam rahat bırakın...

Yok canım o kadar da benzemiyom...

Walla Hitler bana benziyo...

Bak bıyığımı kapatınca bambaşka biri oluyom...
Brad Pitt mi desem? Richard Gere mi desem?
Adı aklımda, başka birine benzeyom...
Charlie Chaplin yani Şarlo olabilir mi?

Komiğim di mi?

Diilim, burası ciddi bi müessese...

6 yorum:

Boncukçu dedi ki...

Bir isim bir kediye bu kadar mı yakışır, Führer gerçekten de :)

yass dedi ki...

ay kac tane sayamadım. bu kedı severlerın hepsı mı guzel yuzlu olur..yuzunde ayrı bır hal mı olur..

KEDiKADIN =^..^= dedi ki...

son sayımda 12 ya da 13 adettiler aplası...
ayrıca iltifatlarına çok teşekkür ederiz, gerçekten bu sevgiye nail olanlarda farklı bir ifade var, haklısın ;-)
sende de ;-D

Nurcan dedi ki...

Merhaba Sevgili Nazlı Hanım,

Bu güzel aileyi ve resimleri bizlerle paylaştığınız için size çok teşekkür ediyorum. Ne güzel ifade etmişsiniz."Cennete düşmek" Böyle anlamlı güzel günleri daha uzun yıllar sevgiyle, sağlıkla, huzurla yaşamanızı gönülden diliyorum…

Ayrıca kızınıza sağlık diliyorum… Sevgim ve saygımla… Nurcan

yass dedi ki...

:) benım sımdı annemler ızın vermıyor. jawsı bıle pat dıye getırdım allahtan cok uyumluydu ve temızdı. yoksa hıc sansımız yoktu. ama erkek arkadasıma soyledım evlenınce bu sayı 1 olmıcak.. bende sız ablalarımın pesınden gelıcem:P allah ne verdıyse nerde sakat ıhtıyacı olan kedı benım evımde olcak olleey:)

KEDiKADIN =^..^= dedi ki...

bence de...ne kadar alabilirsen kar, mutluluk katlanıyor artan sayıyla...