Pazartesi, Kasım 12, 2007

YENİ KIZIMIZ MAYA

HİÇ HESAPTA YOKKEN EVİMİZE BİR GÜNEŞ DOĞDU ;-)

ŞU ANDA BU SATIRLARI YAZARKEN DAHA
EV AHALİMİZİN BU YENİ KIZI
KABUL EDİP ETMEYECEKLERİNDEN
%100 EMİN OLAMASAM DA
ŞİMDİLİK ASAYİŞ BERKEMAL GÖRÜKMEKTE...

BU GÜZELLİK MUHTEMELEN EVDEN ATILMA BİR KIZ.
BİR MÜDDET SOKAKLARDA BAKILIYOR,
SONRA BİR VET.E TESLİM EDİLİYOR;
ARKASINDAN BİR KOMŞUM TARAFINDAN
EV BULUNMAK İÇİN EVE GETİRİLİYOR.
BENDENİZ DE FOTOĞRAF ÇEKİP İLAN VERMEK ÜZERE ÇAĞRILIYORUM.

VE...........DINININIMMMMM.............AŞIK OLUYORUM....

7.5 YIL ÖNCE MELEK OLAN KIZIM TABITHA'MA BENZETTİM
İLK BAKIŞTA O MELEK İFADESİNİ...

EVET KABUL EDİYORUM GÜZELLER GÜZELİ Bİ KEDİ,
AMA BUNUN DIŞINDA DA ÇOK İYİ HUYLU,
UYUMLU VE SEVGİ DOLU Bİ PİSİCİK...

BİZ ONA YUVAMIZI AÇTIK,
UMARIM HEP BİRLİKTE MUTLU MESUT YAŞARIZ....







 




 



7 yorum:

yass dedi ki...

maya cok guzel.. ısallah hemen alısır yenı yuvasına ve mutlu mesut yasarsınız heep:)

Adsız dedi ki...

O kadar hoşuma gitti ki sayfanız bir an durup ne yazsam diye tıkandım :)Maya maaşallah çok güzel yani vahşi güzel :)öyle bir duruşu varki "ben kalırım ama lider benim" havasında .Yanılmıyorum dimi? :)

KEDiKADIN =^..^= dedi ki...

çok teşekkür ederim...

maya çok sakin bi kız,
pek hakimiyet kurmaya çalışmıyor,
daha çok uyum sağlama çabası içinde...

evin lideri her daim sheba kızımız...
eee dile kolay 15 yaşında bi genç kız kendisi....

Adsız dedi ki...

Yassda gördüm Mayaya ve diğer kızlara beylere bayıldım. Bir kedi sever fanatiği olarak sadece sokak kedilerini besliyorum. İmza attık evde hayvan beslemiycez diye seni ziyaret ederek hasret gidericem o zaman kedikadıncım :) Benim için de gıdılarını okşa emi :(

etki alanı dedi ki...

Banu Alkan gibi pozlar verilmiş....
Tütü

selma dedi ki...

Çok güzel bir kedikız bu Maya. İnanılmaz huzurlu bakan gözleri var.Neler yaşamış bilmiyorum ama gözleri çok şey söylüyor....Öperim bıyıcıklarından

KEDiKADIN =^..^= dedi ki...

ah kızlar sormayın,
bandit, tıdı oğullarım ve şimdi de abilerinden örnek alan irma kızım maya'ya rahat vermiyorlar.
evdeki tek dostu tibet kızımız.
çok saldırıyorlar bu melek yüzlü kızımıza.
ne yapacağım bilmiyorum. hayvancık ürkek korkak olacak bişi diil.
bi cevap verse, bi pati atsa belki hallolur mesele ama sadece HÖÖÖÖÖÖÖ diye ses çıkarıyo ve bi kuytu yere sinip saklanıyo yavrucak...