Cumartesi, Eylül 29, 2007

SHEBAM KIZIM EViNDE....

Devamlı konusuyoruz..... 
Bişiler anlatıyoruz....
ve tripod misali bile olsa evde gözetim altında geziyoruz...

O kadar temiziz ki ayakta bile olsa yalanıp kendimizi, özellikle annemis şırınga ile ağızdan o pembiş  antibiyotiği verdikten sonra iyicene temizliyoruz....

Kardeşlerimis peşimisde bisi koklamaya çabalıyolar ;-)

Kısaca . . . bis iyiyis......
Teşekkürler VTM'deki sevkiri vet hekim abiler ve aplalar ;-)

ve teşekkürler beni tel.larla, maillerle soran, 
bana pozitif enerjiler yollayan tüm 2 & 4 bacaklı apla ve abiler...





















5 yorum:

etki alanı dedi ki...

Ben neyi kaçırdım.?
Ne ameliyatı bu sevimlinin anlamadım.Rahatsızlığı nedir.Lütfen anlatın.
Tütü


Bir de resimler harika.

Boncukçu dedi ki...

Tekrer geçmiş olsun, hep birlikte olacağınız sevgilerle dolu nice yıllara:)
Minnoş & Boncukçu

KEDiKADIN =^..^= dedi ki...

önceki haberlerimde yazmamış mıyım sebebini?
efenim bizim tripod nalan 2 sene önce de sağ arka bacağının çapraz bağlarını koparmış idi...
başarılı bi ameliyat ile tavanlara bile tırmanır hale gelmiş idi... ;-)
bu sefer de tam anlamıyla biyonik kadın olmak için sol arka bacağınınkini kopardı.
nasıl mı yaptı?
bilmiyoruz..
yapısal olabilir, evdeki bebelere yetişmek için olabilir...

ilginize çok teşekkür......naz

yass dedi ki...

ben de yenı komsunuz...

gec kalmısım ama olsun cok gecmıs olsun. cok kıskandım benım sadece 1 kedım var. kızlar rahat yuzu gormek ıcın evlenıyor ya bende daha cok kedım olsun dıye tez zamanda evlenıcemm

KEDiKADIN =^..^= dedi ki...

ah al benden de o kadar!!
kendi evim olana kadar annemler benden bu zevki esirgediler...
87 yılında londra dönüşümde ilk kızıma kavuştum.
tabitha kızıma yani...
ama sonra onları da kediledim.
gümüş oğullarına tapiyorlar anamlar ;-)
16 yaşında oldu kereta...

sonra ipim koptu ve evdeki nüfus arttı..
aslında kendimi tutmasam daha da artacak ama dayanmaya çalışıyorum...

işin bi de şöyle bi durumu var, her zaman 2 kedi olmalı bi evde en az.
birbirlerine sağladıkları enerji akışı inanılmaz oluyor...

az önce senin bloguna da alta eklediğim şööle bir yorum yazdım...

sevgilerimle....naz

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

sevgili yas, benim bloguma yazdığın tatlı mail sayesinde seni keşfettim ;-)
bu güzel siteni linklerime hemen ekledim.
sevgilerimle.......naz