Pazar, Mart 04, 2007

;-) . . . Ş O K . . . Ş O K . . . Ş O K . . . ;-)



BU RESiMLERDE KAÇ KIZ GÖRÜYORSUNUZ???

Bi bakın bakalım...


bir kız, bir oğlan mı?


yine aynı cevap mı?


acaba, acaba????


bi daha düşünün isterseniz, son şansınız???


YANLIŞ... Bilemediniz...
HEPiCi HEPiCi KIZ !!!!!!!!


;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)


EFENiM OLAY ŞÖYLE GELiŞTi...

Dün yavrularımı ameliyata götüreceğimi cümle aleme ilan ettim.
Son günlerde çekilmiş taze resimleriyle birlikte mailim
şöyle bişiydi...


=============================================

From: kedikadin@gmail.com
Subject: irma ve tibet bugün ameliyat oluyorlar....
Date: 04 Mart 2007 Pazar 01:02:47 GMT+02:00

benim minik yavrularım artık büyüdüler...
irma kızım ve tibet oğlumun malum zamanları geldi bile...
zaman ne çabuk geçiyor......
size son resimleri, siz de görün, poy pos uzadı,
evin diğer fertlerine yetiştiler bile çoktan...

aslına bakarsanız ben pek istemesem de,
-hani olur ya süperoz bebeklerimiz olur diye fenteziler kurmaktaydım-
sabah oğuz abilerine götürülecekler...
ve kısırlaştırılacaklar...

bi gece de orada gözetimde kalacaklar..
ev onlarsız bomboş olacak...
abileri ve ablaları onları çok özleyecek....
ya biz...
biz pzt sabahını iple cekeceğiz...

kızımın güzel göbişi traşlanmış olcek..
oğlumda pek bişi anlamayacağiz herhal...

bize şans ve şimdiden geçmiş olsunlar dilersiniz değil mi...

sevgilerimle...
meraklı anne...naz

=============================================

ilk bi fasıl anlamsız bakışlı gurili gurili "tibet oğlan"ımın resimleri







...sonra da hafif şehla şaşkın bakışlı irma kızımın resimleri...







Herşey iyi idi hoş idi...
Benim tüm anneanne olma hayallerim suya düşmüştü
ama elden bişi gelmiyordu, her bi kesler karşımdaydı...
"Çok istersen sokaktan hamile bi kedi alırsın"lara kadar döküldü iş...

Ve sabah geldi çattı, bebelerimiz Oğuz abilerine götürüldüler...
Ben epeydir Tibet oğlumun 'bonbon'ları olmadığını farkediyordum
ama gizlidir, içeri kaçmıştır diye pek üstelemiyordum.
Merak edip incelememiştim bile nedense...
Oğuz abilerine de söyledim, kutudan çıkarttı bi muayene etti ikisini...
irma'nın traş edilecek göbişini bi öptük iyicene...
Nasılsa Tibet oğlanda bi traşlanma felan filan olmayacaktı, sevinçliydik...
Oğuz abisi Tibet'i kurcalarken bi yüzü değişti...
Ben anladım bi durumlar olduğunu...
Gülmeye başladı...
Efenim bunca aydır
OĞLUM OĞLUM diye sevdiğimiz Tibet'imiz
meğer bi
KIZ imiş ;-) iyi mi !!!!!!!
Zaten kötü emellerime alet olamayacaklarmış,
torun sahibi olma durumum mafiş imiş...
ve yaramaz hırt oğlumuz meğer bir hatun imiş !!!!!

İşin komiği, hep duyarım;
kedilerini kız sanmışlardır, ona göre isim konmuştur,
sonra erkek çıkar, isim değişir ya da tam tersi...
Ben de içimden hep
"pöh, ne kadar da salaklar, nasıl anlamazlar kine"
filan diye pek bi güler, hafif de küçümserim...
A-ha al sana baş salak...

B E N D E N i Z ;-)

Hala gülüyorum...
Ne bilimmm, alırken, bu oğlan dediler, iyi dedik, kurcalamadık...
Nasılsa farketmezdi...

Evin dinamiği birden degişti, 3 huri, 2 erkek olduk...
ve işin iyisi bu değişikliğin ailemizin en toraman bireyi için en sevindirici yanı şu oldu:


evin en minik erkeği hala toraman Bandit Oğlan...




ve en akıllı, zarif, atletik koca adamı da Tıdı Bey...




VE GÜNÜN ESAS KAHRAMANI...
TiBETiYE HANIM...

Yok yok Tibetiye diye isim değiştirmeyeceğim merak etmeyin.
Zaten ismini melek Tabitha kızımın anısına koymuştum,
e ikisi de kızmış zati; yaraşır...

profili de pek güzelmiş KIZIMIN...


bi de güzel poz verir ki...


kuyruğa gel...


"BENiM GiBi ZARiF VE MAHSUN Bi KIZI
OĞLAN DiYE TANITTILAR SiZLERE !!!"

"OYSA BEN MUHTEŞEM GÜZELLiKTE BiR HURi'YiM..."


"HA HA HA, ANLAMADI BENiM SALAK ANNEM,
Bi DE KEDi UZMANI GEÇiNiR !!!"


"KÜSSEM Mi KİM?"


"DAYANAMAM, BENi ÖPÜP DURURLAR, CIVIRIM..."



"HEMEN ZARiF VE SEKSi HATUN POZLARIMDAN BiRiNi ALAYIM..."


"AMA DiLiMDEN DE KURTULAMAYACAKSINIZ, NAFiLE..."



=============================================

VE AMELiYATA GÖTÜRMESEYDiK,
BiZ GÜZELiM KIZI OĞLAN DiYE BiLiP DURACAKTIK DAHA!!!!

;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

VE TABii, SON MUTLU HABERi DE ATLAMAYAYIM...
iKiSiNiN DE SAĞLIKLARI ÇOK iYiYMiŞ,
AMELiYATLARI BAŞARILI GEÇMiŞ...

YARIN KIZ'LARIMIZI ALIP EVLERiNE GETiRECEĞiZ...

YA iŞTE BÖYLE... ARTIK Bi SÜRÜ KIZIMIZ VAR...
NE DiYEYiM, DARISI BAŞINIZA ;-)

1 yorum:

Boncukçu dedi ki...

Geçmiş olsun kızlarına,
Çabuk iyileşiyorlar mı, evde özel bir balkım gerekiyor mu ?
Anladığın üzere Minnoş da ameliyat olacak, bense çok paniğimmm
Sevgiyle